Felajánlom: ingyen és bérmentve, így ismeretlenül, elismerést nem várva, szívesen segítek a NER-Fidesz budapesti megmondó embereinek, pozícióaspiránsainak, Hollik Istvánnak és társainak abban, mi mindennel lehet hitelesen kritizálni Karácsony Gergelyt, Budapest főpolgármesterét.
Például:
- Megszegve egyik legalapvetőbb választási ígéretét, elszámoltatás helyett kitüntette Tarlós istvánt és Demszky Gábort,
- megszegve egyik legalapvetőbb választási ígéretét, elszámoltatás helyett futni hagyta Láng Zsolt második kerületi polgármestert,
- megszegve egyik legalapvetőbb választási ígéretét, szarik az állatvédelemre és az ezzel a fontos, egyben szimbolikus jelentőségű területtel egy hozzá nem értő, tájékozatlan, alkalmatlan, szégyenteljes dilettánst, közeli munkatársát, Szabó Rebekát bízta meg,
- megszegve egyik legalapvetőbb választási ígéretét, nem készített döntő változást hozó zöld stratégiát, amely átvezetné Demszky káoszából, Tarlós betonrengetegéből, fullasztó szmogjából az élhető fenntartható zöld európai nagyvárosok közé Budapestet,
- megszegve egyik legalapvetőbb választási ígéretét, képzett, hiteles szakemberek helyett a múlt politikai és gazdasági trógereit, Gál J. Zoltán propagandistát és Draskovics Tibor hírhedt politikai bűnöző volt minisztert ültette fontos és jól fizető pozíciókba
- megszegve egyik legalapvetőbb választási ígéretét, eltűri, hogy számos kerület élén a környezet, a természet és az állatok védelmét lényegében tagadó, korábbi választási ígéreteiket teljes mértékben megszegő, hiteltelen politikai hazudozó polgármesterek pöffeszkedjenek.
Nem folytatom, jó?
Pedig sajnos lehetne még jó pár tucat olyan ügyet, témát említeni, amelyben másfél, lassan két év alatt már kellett volna előrelépni.
Ellenben, amikor a NER politikusai, kamu civil szervezetei, propagandalapjai elképesztő brutalitással szállnak bele Karácsony Gergelybe, mert azt találta mondani, hogy "Budapesten ki lehet szállni a kocsikból és lehet gyalog is menni", nos, akkor villámgyorsan minden normális, józanul gondolkodó ember Karácsony oldalán találja magát.
Merthogy mit is állít Hollik István, ez a többször jogerősen hazugságon kapott Fidesz-propagandista, amikor azon őrjöng, hogy Karácsony az egész budapesti autós társadalmat sértegeti azzal, hogy gyaloglásra biztatja őket? Hát, konkrétan azt, hogy környezettudatosan, egészségtudatosan gyalog eljutni egy nagyváros belső területein A-ból B-be az valami sértő, ciki, alávaló dolog.
A NER olvasatában gyalogolni lúzerség, hiszen nyilván akinek már arra sem telik, hogy a dugóban ácsorogjon autójával, az annyit is ér.
Gyalogolni a NER-magyar szótárban, annyit tesz: lúzernek lenni.
Hollikék ráadásul még így is toleránsak, hiszen a NER-ben valódi respektje a helikopterrel és magánjettel közlekedőknek van.
Valójában az autóval járók is egy lesajnált, másodosztályú kaszt.
De a gyaloglás az ő szemükben tényleg szint alatt van. Nem csodálom.
Ha belegondolok abba, hogy az elmúlt több mint egy évtizedben a NER politikai vagy gazdasági holdudvarában szocializálódott, különböző rendű-rangú szereplők megtehették-e, hogy bárhol-bármikor gyalogoljanak, akkor a válasz - egyetlen ember kivételével - egyértelműen nemleges.
Mivel a kereszténységük is legfeljebb misére járásra és vadászatra korlátozódik, még az sem nagyon fordul elő NER-alkalmazottal, hogy egy-egy valódi zarándokutat, protokollmentes, valódi gyaloglással egybekötött önvizsgálattal töltve végigcsináljon.
(Mint hírlik, NER-körökben van is nagy megdöbbenés és hitetlenkedés, amikor az egy szál kivétel, Garancsi István vonattal, vagy éppen túrabakancsban, hátizsákkal megjelenik valamelyik vidéki stadionban, esetleg fővárosi nagyberuházásán, ahova beosztottjai luxusautókkal, ő pedig saját lábán érkezik.)
Garancsi István persze az a kivétel, aki nem erősíti a szabályt. A NER minden érintett által jól ismert "szabálykönyvében" gyalogolni tényleg lúzerség.
Ezért aztán a NER buta, de kegyetlen propagandahadserege rögtön média-gépfegyvereihez nyúlt, amikor az amúgy is annyira gyűlölt és félt Karácsony Gergely - kivételesen tökéletesen a szívemből szólva - gyaloglást javasolt ott, ahol autóval közlekedni lassan tényleg gagyiság: egy európai nagyváros belső kerületeiben.