De miéééért?

Vigyázat! Szókimondó tartalom, méregzöld meggyőződés.

De miért tekinthetők a vadászok a NER munkásőrségének?

2021. március 09. 06:40 - Hevesimarci

Kevés, nagyon-nagyon kevés valódi konszenzus van ebben a gyűlölettől, megosztottságtól, haragtól, és dűhtől széttagolt magyar társadalomban.


Talán a kevés konszenzusok egyike, az, hogy a XXI. század legvisszataszítóbb, legalávalóbb, és leggusztustalanabb közszereplője: Semjén Zsolt.


A KDNP nevű, önmagában nulla százalékos, nevével a kereszténységet alázó és gyalázó kamupárt elnöke - személyes tapasztalataim szerint - valójában még a jobb oldalon is szinte gyűlöltebb figura Gyurcsánynál. Míg az ellenzéki térfélen tízből kilenc véleményformáló teszi őt a dobogó legfelsőbb fokára a közéleti gusztustalanság magyar bajnokságában, és csak jóval lemaradva követik őt a NER közpénzszakosztályának élsportolói, Mészárosék, vagy éppen a vidéki bűnöző mezőny mikszáthy figurái, Voldemor nagyúr alias Mengyi Roland, vagy a börtön gondolatát még csak most ízlelgető "Nagy fehér törzsfőnök", Simonka György.


Semjén Zsolt vélhetően alávaló politikai, közéleti magatartása mellett rendkívül visszataszító fizimiskája okán győzte le megalázó fölénnyel az említetteken kívül Schmidt Pál szakdolgozattolvaj köztársasági elnököt, és - szerintem - még Parragh László is eleve vesztett helyzetből indulhatna ellene az emberileg-szakmailag-erkölcsileg leggusztustalanabbnak járó trófeáért folytatott küzdelemben.


Apropó: trófea.


Semjénnek nyilvánvalóan sportszerűtlenül nagy segítséget jelentett a legundorítóbb politikus címéért folytatott versenyben vadászimázsa, amely a társadalom - szerencsére - egyre nagyobb hányadában azért önmagában negatív konnotációt hordoz.


A technikai civilizáció és az urbanizáció akceleráló fejlődésével ma már ráadásul egyre nehezebb a soha nem volt romantikát hitelesen belehazudni a vadászéletbe. A luxusterepjárókról, éjjellátó fegyverekkel, az etetőhelyekre szoktatott állatok evés közbeni agyonlődözése már nagyon kevesekben teremt asszociatív kapcsolatot a vadászat és valami ősi, férfias, félelmet nem ismerő attitűd között.


Saját jelzőim helyett inkább idézném a NER udvari rádiójának udvari bohócát, Sebestyén Balázst, aki - nem várt bölcsességről tanúbizonyságot téve - nemrégiben úgy fogalmazott róluk, hogy "fegyverben, erőszakban hívő, kisebbségi komplexusos, péniszhosszabbító emberek, a legtöbbnek ez egy hatalomfitogtatás, hogy ők a kiváltságosok, akik puskát kapnak és mindenre lőhetnek, istent játszhatnak, közben alkoholisták”.


Mindezek nyomán válik igazán érdekessé a kérdés: valójában mi is lehet Semjén Zsolt hozzáadott értéke a NER politikai rendszeréhez. Vagy ha úgy tetszik: minek köszönheti pótolhatatlanságát, lecserélhetetlenségét ez a politikailag súlytalan, erkölcsileg tarthatatlan, intellektuálisan közepesnél jóval gyengébb, rosszarcú manusz?


Meglátásom szerint Semjén "teljesítményét" nagyon kevesen látják jól, valódi "feladatát" még kevesebben ismerik, és az elvégzett "munkája" értékét alíg valaki tudja korrektül beárazni.


Viszont - Semjén kurva nagy szerencséjére - ezen kevesek közé tartozik Orbán Viktor miniszterelnök.


Orbán Viktor tisztában van vele, hogy a Semjén Zsolt által az elmúlt évtizedben levezényelt politikai innováció egészen különleges, távlatos - és baj esetén akár még szó szerint is - életmentő lehet a NER számára. Az ugyanis csak a jéghegy csúcsa, hogy Semjén vezényletével elvernek pár száz milliárdot vadászati világkiállításra, és nyilvánvalóan törvénytelen, alkotmányellenes privilégiumokat - valamint törvényekkel szembeni kreatív toleranciát - biztosítanak a hazai és a hazánkba látogató külföldi elit vadász társadalomnak.


Politikailag a fontosak nem ők, hanem akik alattuk vannak.


A magyar vadásztatásipar kiszolgálására, meg a jól hangzó vadvédelem és erdőgazdálkodás üzemeltetésére létrehozott állandó fegyveres testületet, vagy ha úgy tetszik: hálózat. Amelyet különböző rendű-rangú vadásztársaságoknak neveznek. Formailag feladatuk a a hazai és külföldi elitvadászok kiszolgálása, valamint a "vadállomány védelme", a "vadgazdálokodás", amelyhez egyre gyakrabban teszik hozzá pofátlan cinizmussal az ökológiai jelzőt.


A mindennapokban azonban ezeknek a vadásztársaságoknak a hálózata lényegében annyit jelent, hogy - kis túlzással - mind a háromezer hazai településen folyamatosan jelen vannak olyan fegyverrel rendelkező, fegyverhasználatra kiképzett és arra feljogosított, privilegizált és zárt csoportok, akik ezen privilégiumaikat egyértelműen és kizárólagosan a NER kegyének köszönhetik. Így erősen, egzisztenciálisan, és érzelmileg is kötődnek a NER-hez, és - ahogy egymás között gyakran mondogatják - azt hajlandóak lennének fegyverrel is védeni.


És igen: ők nem az elit. Ők egyszerű, komplexusos kisemberek, akiknek a fegyverük egyszerre a faszuk, a fétisük és az identitásuk. Igen, róluk beszélt Sebestyén Balázs. Ők azok, akik: istent játszanak, közben alkoholisták.


Meg még - teszem hozzá - döntőrészt szadisták is.


Ők lettek - Semjén Zsolt politikai innovációjának jóvoltából a NER munkásőrsége. A fennálló hatalomhoz hűséges, érdekeik és érzelmeik szintjén ahhoz ragaszkodó vidéki prolik. Többségük számára a vadásztársasági tagság és az azzal járó privilégiumok, a politikai "nagy emberekkel" a vadászatok során a személyes találkozás lehetősége és varázsa, semmihez sem hasonlítható mámoros érzés.


Még akkor is, ha általában a vadászat után már csak az ivászatban kapnak némi pincéri és előkóstolói szerepet. Amikor az urak elvonulnak kurvázni - ők nekiállnak a halomra gyilkolt állatokat zsigerelni.


Az ő kezük nem rúzsos, hanem véres lesz a nap végére, ruhájukat pedig nem női parfümillat, hanem vér és dögszag lengi át.


De nekik ez így is jó. Így is megtiszteltetés. Mert ki nem mondva is pontosan tudják: ők vadászok, ők a NER munkásőrsége. És közülük az idősebbek számára különösen ismerősen cseng a szlogen: nem csak a munkás, de a vadászököl is vasököl, amely oda csap, ahova köll.

munkasor.jpg

137 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://demieeert.blog.hu/api/trackback/id/tr2616454932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemecsekerno_007 2021.03.09. 21:37:22

Ez elképesztően szánalmas.

Muhahahahahaha :)))))))))))

Rwindx 2021.03.09. 21:53:39

baráti jótanács: kezeltesd magad.
külön kitérve a mindent elöntő végtelen gyűlöletedre, külön a valóságot kifordító tévképzeteidre.
Mielőtt még kiírtod saját családodat valami faszság miatt.

Occam beretvája 2021.03.09. 23:14:15

" kiírtod saját családodat"
Ha mást nem ér hátrány én nem ellenzem.Hiszek a tulajdonságok átörökítésében. A társa meg így járt. Ezt dobta a gép. :-)

Gato666 2021.03.09. 23:48:49

Legalja írás, bruhahaha

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.03.10. 06:35:02

Marhaság,

A vadászat mindig egy elit hobbi volt Mo-on, de mi köze a Munkásőrséghez? Amikor volt Munkásőrség, akkor is volt vadászat, teljesen külön tőle.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.03.10. 06:35:57

"KDNP nevű, önmagában nulla százalékos, nevével a kereszténységet alázó és gyalázó kamupárt"

Pontosan miben alázza és gyalázza?

A Párbeszéd és a MLP hány százalákos?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.03.10. 06:37:27

A vadászat pedig egy ősi ösztön továbbélése. Ahogy mondjuk a macskatartás.

Rwindx 2021.03.10. 06:52:11

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Oda, pont a véknyamba, idióta. Nem vagy te annyira hülye, hogy ha el is olvasnád, akkor rájönnél semmi félrevezető nincs az ajánlásomban, max magadnak sem mered bevallani.

ez is egy vélemény 2021.03.10. 07:16:12

Azért nem semmi.. Egy komplett ágazatot bélyegez meg, a geci Gyurcsnyista blogger, teszi mindezt azért mert gyűlöl 1 embert, aki apucit többször bánotta már, és a földbe döngölte. :DD

Hitvány egy banda ez a ballib.

Ki lesz a következő gyűlölet célpont seggfej ? Az orvosok és ápolók akik maradni merészeltek, és dolgoznak ?
Szánalmas ez a ballib gyűlölködés, és egyre hiteltelenebb .

midnight coder 2021.03.10. 07:30:36

Értem. Ezek szerint Kádár elvtárs is a NER munkásõre volt, Hofi elvtárssal egyetemben. Azt szerintem a blog elkövetõje biztos nem tudta, hogy amúgy Semjén oxigént lélegez be. Ergo neki, mint liberósbolsinak ezt nem szabad. Szánalmas, hogy a primitív hülyeség, amivel a népek minden baromságot benyalnak és továbbadnak amit a kor mainstream médiája az arcukba tol, semmit nem változik az idõk során. Ez szerencsétlen médiavezérelt hülye a nácizmus idején a zsidók kannibalizmusáról írt volna cikket, pár száz évvel korábban pedig a szomszédját jelenti fel az inkvizíciónál hogy látta a templomtorony körül manõverezni a szomszédasszonyt seprûnyélen.

gatto nero 2021.03.10. 07:49:46

@gatto nero: Végre valaki ki merte mondani ezekről a rohadt pedofíl, gyilkos vadászokról az igazságot.

gatto nero 2021.03.10. 07:50:35

@ez is egy vélemény: Láthatóan be vagytok szarva az elszámoltatástól -:)

Laptop7712 2021.03.10. 07:52:19

Ne haragudj már, de ilyent csak az tud leírni, aki nem látott vadászt közelről. Tudod, olyan embereket, akik télen a -20 fokban viszik a kaját a vadnak, akiknek életforma a vadászat. Aki azt feltételezi, hogy a vadász közösség a mostai elit fegyveres őrsége, az egyszerűen nem olvasta a vadászati törvényt, ami arról szól, hogy a vadász, mikor, és hol, meg hogyan köteles a fegyvert tartani, meg hordani. Ezeknek a törvényeknek a lényegi része nem változott a 30-as évek óta. Tehát kicsit több tiszteletet a vadászoknak, mivel egy igazi vadász, aki területet tart fenn, az zöldebb, mint a legzöldebb városi fotelzöld. Az egész írás egy nagy halom baromság.

Serény Vélemény 2021.03.10. 07:57:12

És ezek után ki az a nagyonhülye, aki olyanokra szavaz, akiket ez a selejtes posztbejegyzés támogatni akart volna?

Serény Vélemény 2021.03.10. 08:01:07

@midnight coder: Az még hagyján, hogy oxigént (helyesebben levegőt) lélegez be, de az általa kilélegzett levegőben több a - ó szörnyűség! - széndioxid, mint a belélegzett levegőben.

Ez már önmagában ok a gyűlöletre bizonyos iq- és agysejthiányos emberek részéről...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.03.10. 08:04:21

@matyas.kiraly_1:

Nem, nem volt. A vadászathoz akkor komolyabb társadalmi rang kellett.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.03.10. 08:36:14

@matyas.kiraly_1:

Bevallottad, hogy pedofil aktvista vagy. Most ezt próbálod elmaszatolni?

gmihaly621 2021.03.10. 08:39:11

Kivel vagy?...
Az állampárti elit is vadászott, a proli pedig munkásőrnek állt, te internáci hülyeelvtárs popsikobak!...

midnight coder 2021.03.10. 09:07:48

@matyas.kiraly_1: Kádár mint munkásõr? B+ matyika ez még hozzád képest is orbitális marhaság. Kádár a pártelit csúcsa volt, a munkásõr pedig a hierarchia legalján álló proli. Mai viszonyok között kb. mint a hotel luxuslakosztályában pezsgõt kortyoló Gyurcsány, és az aluljáróban aláírást gyûjtögetõ DK-s aktivista.

Cpt. Flint 2021.03.10. 09:37:07

Azért van annak valami rusztikus bája, mikor a témáról súlyos ismerethiánnyak, sőt téveszmékkel rendelkező blogger posztján ugyanolyan kvakitású hozzászólók vitatkoznak. Jó szórakozást!
(még tán írtam is volna érdemit, ha brendel nem tűnt volna fel a színen. Nagy időspóroló, a zinternet megtisztítója, ahol ő feltűnik, ott már értelmes ember nem strapálja magát tovább...)

Cpt. Flint 2021.03.10. 09:38:53

@Cpt. Flint: bocsi az l-k elütésekért

midnight coder 2021.03.10. 10:03:29

"Talán a kevés konszenzusok egyike, az, hogy a XXI. század legvisszataszítóbb, legalávalóbb, és leggusztustalanabb közszereplője: Semjén Zsolt."

Azért amúgy ez is barokkos túlzás. Egyrészt, mert közszereplõ nem csak kis hazánkban van, és akkor már elég nagy a felhozatal. Másrészt ha csak idehaza maradunk is itt van mindjárt Gyurcsány aki a csúcs ebben a kategóriában, aztán Orbánt se hagyjuk ki Mészárossal egyetemben, és persze ott a Szájer is.

midnight coder 2021.03.10. 10:05:40

És persze a Matyi is elég ocsmány jelenség a kis scriptjével, bár közszereplõnek csak annyiban nevezném, hogy lassan már õt is utálják annyian mint Gyurcsányt vagy Orbánt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.03.10. 10:10:26

@matyas.kiraly_1:

A legkedveltebb hobbid viszont a kisfiús seggtánc az Angyal utcában.

Boar. 2021.03.10. 10:30:06

Érdekes. Vadászcimboráim közt túlzó többségben erőst kormánykritikus arcok vannak(naná, ezért a cimboráim), engem meg aztán végképp nem lehet ner pártiként elkönyvelni de most megtudtam, hogy mi tulajdonképpen munkásőrök vagyunk...
Szóval volna egy olyan előremutató javaslatom a kedves posztolónak, hogy bassza meg azt a tetves, narkós, gombértbaszó büdös kurva anyját aztán a környéken fellelhető összes íróeszközt dugja fel a szarcsimbókos valagába és törje bele, nehogy mégegyszer írásra adja a fejét...
Ez van, amikor valaki teljesen eltávolodik a valóságtól de fenntartja magának a jogot, hogy minden témában véleményt nyilvánítson, lehetőleg úgy, hogy a tényeket mint zavaró tényezőket abszolút figyelmen kívül hagyja. Ez a fajta logika jellemzően a mindenhol jelenlévő fizetett fidesztrollok sajátja, köszönjük, hogy ellenzéki oldalról is sikerült előhozni.
Ja, és kocsis máté még tömjén zsótinál is undorítóbb...és ehhez még csak homofóbnak sem kell lenni...

midnight coder 2021.03.10. 10:46:12

@matyas.kiraly_1: A blogtéren egy szánalmas állat van, és ez te vagy matyika. Akinek az élete arról szól, hogy elcseszi a mások beszélgetését.

p.a · http://miigyelunk.blog.hu/ 2021.03.10. 11:21:04

A vadászat és a kapcsolódó rendszer nem változott semmit évtizedek óta. Ugyanaz, mint Kádár idején.

konrada 2021.03.10. 11:37:03

@Boar.: "köszönjük, hogy ellenzéki oldalról is sikerült előhozni."
...még jó hogy. Ott találták ki!;))

...a viccet félretéve: hülyék mindenütt vannak. Itt az indexen szekát, elegemvant, jótündért olvasva a véleménybuborokban persze azt is híheti az emberfia, hogy az ellenzéki oldalon vannak a leghülyébbek - matyi, birkaharcos erre keményen rá is tesz!;) - de elég csak egyszer megnézni a köztévé híradóját, hogy elbizonytalanodjon, és rájöjjön, a hülyeség pártfüggetlen.
(Csak aztán nem szabad utána átkapcsolni az ATV-re!,)))

midnight coder 2021.03.10. 11:58:34

@konrada: Érdekes módon a birca a saját blogjában néha egész értelmes dolgokat mond.

konrada 2021.03.10. 12:07:28

@midnight coder:
Én most a mocskos szájú birkaharcosra gondoltam - lévén, hogy az az ellenzék egyik nagy hülyéje!;)

(Birkával - bár rengeteg baromságot összehord - nincs bajom, miképpen azokkal sem akiknek eltér a véleménye akár eltérő tapasztalat, akár annak hiánya miatt, ha azt normális hangnemben írják, még akkor sem, ha azt a véleményt nem hajlandóak feladni valamiféle tények kényszerére sem!;)

morph on deer 2021.03.10. 12:21:13

Azt azért nem kéne elfelejteni, hogy Semjén soha el nem múló - és mindmáig egyetlen - érdeme Gyurcsány karaktergyilkossága.
Ő vezényelte le, és maga büszkélkedett el vele valami tévéműsor kapcsán, onnan tudom.

Az már csak ráadás, hogy egy véreskezű, sunyi geci, aki hajdan még “belovagolt Erdélybe” személyesen hülyíteni az arra érdemeseket, de már csak a háziállatok kilövésében jeleskedik.

Bár nem lennék meglepve, ha reaktiválnák, mint Gyurcsány egyik sírásóját, hisz hamarosan minden “hadra fogható” patkányra szükség lesz újra, ahogy látom.

konrada 2021.03.10. 13:09:00

@morph on deer:
..hát valószínűleg igazad lesz, hisz az ellenzék egyik legnagyobb karaktergyilkosa - "Mi csináltuk meg a köteles akciót is" - már az ellenzék vezére lett megint, szóval hozzá méltóakat kell keresniük (sajnos).

Andy73 2021.03.10. 13:39:40

Ahogy mások is megjegyezték, túl sok értelme nincs ennek az irománynak, de egy azért mégis. Megmagyarázza a kétharmados győzelmek, illetve bukták sorozatát. A kommentekkel együtt. Sajnos erre

Andy73 2021.03.10. 13:40:33

@Andy73: sajnos a magyar ellenzék csak erre képes.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.03.10. 13:47:20

@matyas.kiraly_1:

Csak csináld, Pedómatyi, majd innen is kirúgnak a náci kurva nagyanyádba...

Jehovah’s Witnesses 2021.03.10. 13:51:11

Csak azt mondd meg, te büdös zsidókommunista leszármazott fattyú poszter, hogy ti minden nagyapáitok számláját terhelő bűnt átprojektáltok a mostani jobboldaliiakra? Milyen munkásőrségről beszélsz, hogy basznád szájba a tetves libsi kurva anyádat?

midnight coder 2021.03.10. 13:53:31

@morph on deer: Gyurcsány saját magát karaktergyilkolta le Öszödön. Ráadásul nem csak magát, hanem az egész balliberális oldalt. Ami persze mára már minden csak nem baloldali vagy liberális. Az a beszéd egy akkora öntökönlövés volt a hazudtunk éjjel nappaltól a megcsináltunk mindent amit meg lehetett anélkül, hogy az emberek megsejtenék mire készültünk-ig, a trükkök százaitól az elkúrtunkig amire még nem volt példa a magyar történelemben, de talán a világon sem. Mai napig élõ szállóigék születtek ebbõl a beszédbõl. Mondjuk az a javára írható, hogy megsemmisítette a magyar közélet addigi két legkártékonyabb pártját, az MSZP-t és az SZDSZ-t (az MSZP még létezik, de már csak zombik), viszont sajnos létrehozta az új legkártékonyabbat ami egyebek közt hatalomban tartja Orbánékat is.

kvadrillio 2021.03.10. 14:04:05

SZTEM PEDIG JELENLEG A DOBREV KLÁRIKA, AZ EMBEREK AGYÁBAN PONT A FÖLD KÖZÉPPONTJÁBAN TALÁLHATÓ MEG, A TÖBBI HASONLÓ ASPIRÁNSSAL EGYÜTT ! :o)

IDEA: Dobrev Klára a legnépszerűbb ellenzéki miniszterelnök-jelölt

Nagyon szorosan mögötte áll a második legesélyesebb.

Jehovah’s Witnesses 2021.03.10. 14:09:20

@midnight coder: : "Gyurcsány saját magát karaktergyilkolta le Öszödön. Ráadásul nem csak magát, hanem az egész balliberális oldalt. "

Most nem téged akarlak ekézni haver, de ez ebben a formában hülyeség, mert az őszödi beszéd semmi újat nem mondott azoknak, akik kicsit is nyitott szemmel álltak a politikához! Akik meg olyan marhák voltak, hogy enélkül nem jöttek rá, azok szopják le magukat, akik meg még ez után is kitartottak, azok pláne! Mert ugyebár a sok faszparaszt megint le akarja váltani Orbánt, amit önmagában még nem is minősítenék, de így, hogy ez azt jelenti, hogy Gyurcsány fog visszajönni, már elég nagy bajnak tartom!

Boar. 2021.03.10. 14:12:28

@midnight coder: Az öszödi beszéd babazsúr volt a ner mindennapjaihoz képest.
Csak ezt az agymosott fidesznácik valahogy nem veszik észre, miként azt sem, hogy a nagy port felvert tocsik ügy összegszerűleg a ner-nél csak mint kerekítési hiba szerepel.
A csőcselék bálványimadátat fenntartó gazemberek tartják életben a fideszt, amúgy rég megérdemelné, hogy az szdsz sorsára jusson, a vezetői, haszonélvezői meg a börtönbe.

Jehovah’s Witnesses 2021.03.10. 14:37:20

@matyas.kiraly_1: : a mindenkit gyűlölő mongolFidióta, iszlamofób, ................................................................

Háháháháhá! Hoögy basznád szájba a libsi kurva anyádat, ebből látszik, hogy agyműködsre képtelen primitív prolik vagytok mind, az összes többi libernyák egysejtűvel, akik azt röfögik, amit a hülye szájukba adnak, de fingjuk sincs semmiről!!
Te is ateistának mondod magad, te hülye geci, de másokat iszlamofóbozol? Te olyan buta vagy, mint a szar!

morph on deer 2021.03.10. 14:48:17

@midnight coder:
“ Gyurcsány saját magát karaktergyilkolta le Öszödön.”

Ezek szerint te még mindig nem ismered azt a beszédet, vagy még mindig nem érted. Akkor Gyurcsány a saját elvtársait hordta le a sárga földig a hazugságokért, meg mert nem teszik a dolgukat, stb.
Csak ugye a csekély értelmű fejekben mindössze az maradt meg, hogy “Gyurcsány hazudott!”
Azt hazudta, hogy hazudott, mi?

Aki viszont ebből a lejárató kampányt levezényelte az Semjén volt, maga mondta.

Ez volt Semjén egyetlen érdemi cselekedete, én erről beszélek!
Ezen kívül semmiféle értelmes okot nem tudsz mondani, hogy egyébként miért lenne pont ez a csigagerincű ájtatos manó a miniszterelnök-helyettes, azért legyünk őszinték...

Ehetetlen Odó 2021.03.10. 14:57:03

@morph on deer: Az maradt meg, hogy Fletó igazat mondott: beismerte, hogy végighazudta az elmúlt két évet.
Nem olyan nehéz ezt értelmezni. Legalábbis 70-es IQ felett.

Boar. 2021.03.10. 15:15:27

@Ehetetlen Odó: Oszt orbán mikor fogja bevallani, hogy '89 óta mást sem csinált mint lopott, hazudott, elárulta az országot? A többi fideszes takonygerincűvel egyetemben?

Boar. 2021.03.10. 15:29:24

Matyika, húzzál már el a narkós kurva anyádba...

frikazojd · http://kocs.ma 2021.03.10. 16:06:11

rengeteg vadászt ismerek. 90%-uk alkoholista náci kretén akikre egy fakockát nem bíznék nem hogy fegyvert.

frikazojd · http://kocs.ma 2021.03.10. 16:07:57

@Ehetetlen Odó: az nem maradt meg hogy ez fletó óta mit sem változott? vagyis akkor előre megmondta az igazat.

Boar. 2021.03.10. 16:17:27

@frikazojd: Egyetlen alkoholista vadászt ismertem, aki a szó klinikai értelmében is alkoholista volt. Azóta már kigyógyult Ő is.
Amúgy meg ner vitéz...
De az ilyen általánosítgató pöcsfejeket a valóság szemmel láthatóan nem érdekli.

midnight coder 2021.03.10. 16:18:56

@morph on deer: Olvasd már el egyszer annak a szerencsétlen beszédnek a szövegét! Millió helyen van fenn a neten a mai napig.

"Gyurcsány a saját elvtársait hordta le a sárga földig a hazugságokért"
És ki a fene állt akkor a saját elvtársai élén? A Mikulás? A Húsvéti Nyuszi? Hazudtak éjjel és nappal? Persze. A csipet-csapat egész kampánya arra épült, hogy Orbánéknak nincs programja (ez a része akár igaz is lehetett), nekik viszont pontról pontra megvan, hogy mit fognak csinálni ha nyernek. Ehhez képest kiderült, hogy csak a kapkodás van mert szar sincs nem terv, ráadásul azért nincs, nehogy a választók tisztába legyenek a szavazáskor, hogy mire szavaznak, azaz nehogy kiszivárogjon mire készülnek. És ennek a kampánynak az élén Fletó állt, mint a fõ demokratikus koalamaci.

De igazából ezzel nem is a gáz. Az ország az egyensúlyból akkor billent ki, amikor Fletó leváltotta Megyót. Pontosabban akkorra billent ki Megyó tevékenységének hatására. Akkor már kb. minden elemzõ harsogta hogy fékezni kellene, ehelyett Fletó gázt adott. 19-re lapot húzott, amivel megnyerte a választást, de megbuktatta az országot. A szlovákok akkor húztak el mellettünk. Nem kétlem, valami olyasmit szeretett volna mint Horn a Bokros csomaggal, csak hát õ egyrészt õ nem volt Horn, ehhez kisfiú volt õ a szociknál, másrészt igazából az erõforrások sem voltak már meg ehhez. A Bokros-csomaghoz kellett a kelengye is amit a zaciba lehetett csapni, Pl. Paks kivételével az energiaszektor. De Fletónak ez már nem volt meg. A végeredmény, hogy Fletó jött az X lépéssel és az N napos programmal, zúgott mint az éji bogár, nekiment a falnak, nagyot koppant akkor és azután elhallgatott. A következõ agymenésig. Közben a helyzet is rosszabbodott, plusz még jött a válság is. Aztán amikor tarthatatlanná vált a dolog, akkor a patkány menekült a süllyedõ hajóról, majd jött egy úgy egy hónapos casting, amikor már az MSZP portása sem vállalta a miniszterelnökséget, jött kegyesen Bajnai és elvállalta, azzal a feltétellel hogy minden elvtárs úgy táncol, ahogy õ fütyül. Az elvtársak pedig - ki tudja miért - nem akartak elõrehozott választást, így Bajnai tehette amit meg kellett tennie. Amúgy egyedül a magyar miniszterelnökök közül a gengszterváltás óta. És Orbán sem csesztette, mert pont azt tette amit kellett, és nem neki kellett felvállalnia a népszerûtlen intézkedéseket. Bajnai tette amit tennie kellett, és ezért minden tiszteletem neki akkor is, ha rossz szekértáborban volt és talán van ma is. De az egyetlen olyan miniszterelnök volt, akinek esze is volt és gerince is. Viszont Fletóról ezek egyike sem mondható el.

morph on deer 2021.03.10. 16:27:02

@Ehetetlen Odó:
“... beismerte, hogy végighazudta az elmúlt két évet.
Nem olyan nehéz ezt értelmezni. Legalábbis 70-es IQ felett.”

Hát nem.
Aztán ha az illető a magyar nyelvben eljut odáig is, hogy van fogalma az igeragozásról, meg az egyes- és többes számról, akkor nem ír ilyen hülyeséget.

Ha meg netán olvasni is tud, akkor - kis szerencsével - akár még a mondat végéig is eljuthat előbb-utóbb, hát hogyne!
Így még az sem kizárt, hogy felső tagozatos korában már az egész szöveggel elboldogul, most képzeld!

Szóval még van remény, ne add fel!

eßemfaßom meg áll 2021.03.10. 16:30:32

@Boar.: "Az öszödi beszéd babazsúr volt a ner mindennapjaihoz képest."

Erről párévente a választók véleményt mondanak. Eddig úgy tűnik ők másképp gondolják mint te.

eßemfaßom meg áll 2021.03.10. 16:32:44

@morph on deer: Nem kínos még mindig ezzel a megmagyarázással próbálkozni?

morph on deer 2021.03.10. 16:51:58

@midnight coder:
Te itt most alapvető félreértésben vagy, attól tartok!

Én elsősorban ennek a Semjén nevű személynek az érdemeiről beszéltem, és az, amit ezzel kapcsolatban mondtam csak utal az őszödi beszédre, nem az volt a lényeg.

De ha már itt tartunk: akkor nem parancsuralmi rendszer működött, és távolról sem az volt a helyzet, hogy Gyurcsány a mindenható, és mindenki úgy ugrál, ahogy ő akarja, koránt sem.
Ez egyrészt a szövegből is egyértelműen kiderült, másrészt abból is, hogy ezek után egyre inkább ellene fordultak azok az elvtársak, akiket lecseszett, és akik csak abban voltak érdekeltek, hogy elblicceljenek további négy évet, akiknek egyáltalán nem volt ínyére semmiféle változás, és akik alá akartak tenni a felvétel kiszivárogtatásával.

Csak éppen durván túllőttek a célon, mert a fidesz nagyobbat lépett, mint gondolták volna, és Gyurcsány nem egyedül bukott, hanem dőlt az egész kártyavár.
Nem véletlen, hogy az MSZP azóta sem tudott talpra állni, és az sem, hogy Gyurcsány nem az MSZP-ben politizál.
Az akkori elvtársaknak meg se híre, se hamva, csak Botka próbál úgy tenni, mintha ott se lett volna, ami röhej egyébként.

Ennek ma már különösebb jelentősége nincs, azon túl, hogy akkor ez történt, és ennek isszuk a levét ma is.

Egyébként ha hiszed, ha nem, én alig várom, hogy végre Semjén legyen a miniszterelnök, akármilyen sunyi álszent is!

Rwindx 2021.03.10. 16:55:56

@matyas.kiraly_1:
szarmatyi, te még nem akasztottad fel magad? fura, de majd úgyis megteszed.

morph on deer 2021.03.10. 17:06:36

@eßemfaßom meg áll:
“ Nem kínos még mindig ezzel a megmagyarázással próbálkozni?”

Ami kínos az az, hogy még mindig akadnak olyanok, akiknek magyarázni kell.
Pedig csak alapvető nyelvismeret - magyar - kell hozzá, meg az olvasás képessége, hogy ne legyen rá szükség.

Na és persze az, hogy valaki a szemének higgyen, és ne a tizenöt éves mantrának.

Tőlem nyugodtan lehet utálni Gyurcsányt, csak legalább azért kéne, amiben tényleg ő a hunyó. Vele nem az őszödi beszéd volt a probléma, sőt, pont az volt az egyik legjobb amit tett!
Csak túl későn, és akkor sem beszélni kellett volna, hanem szétcsapni a tunya naplopók között, és elhajtani a sunyiskodókat, már jóval korábban.
Szerintem.
Ez talán nem mentette volna meg attól, hogy rádőljön az egész, de legalább csak magának köszönhette volna.

De mint tudjuk, a “lett volna” egy teljesen felesleges vonal, szóval vedd úgy, mintha nem mondtam volna!
:))

Boar. 2021.03.10. 17:15:19

@eßemfaßom meg áll: A választók elég konkrét véleményt mondtak már '14-ben is. De az iparszerűen űzött választási csalás és a fideszes szabályok ellen ez kevés volt.
Több embernek lett elege belőlük mint ahány szavazatot összegrundoltak a fiúk de a speciális matek ellen ez kevés volt.
Végülis lukasenkót is 80+%-al választották újra, biztos ott is mindenki őt akarta...
Szánalmas ez a mutogatás a "népakaratra". És nem, nem ezt hívják demokráciának. Ez egy erőszakkal fenntartott diktatúra.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.03.10. 17:51:51

Azért pár fideszkomcsi csak idetalált!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.03.10. 17:55:31

Ja, és ha occam beretvája véletlenül idetalál.
Bassza szájba mindegyik a jó édes kurva anyját aki még tíz év után is minden kritika nélkül erre a hazaáruló bandára szavaz!
Tudom deagyurcsány...!
Idióta banda!

nagyfeszültség 2021.03.10. 18:02:02

Láthatóan tökéletesen betalélt ez a poszt. Sokaknak hisztérikusan fáj az igazság - különösen azoknak, akik magukra ismernek. Egyébként a vadászatnak azért van társadalmi haszna is: példéul amikor ezek a nyomorult fegyvermániás pederaszták lelövik egymást. Azok valóban szép pillanatok.

midnight coder 2021.03.10. 18:10:02

@nagyfeszültség: Vagy ha lelõnek egy-két kutyát.

midnight coder 2021.03.10. 18:14:44

@Boar.: A lejtõ igazából mindig a gyõztes felé lejtett az Antall kormány óta. Ahogy amúgy Európa egy rakás más országában is. Ami amúgy nem annyira rossz dolog, az olaszoknál volt egy idõszak amikor elég sûrûn választottak új kormány, és ez annyira nagyon nem tett jót nekik. Amúgy ez a baj az ellenzékkel is megvan: ha netán hatalomra kerülne az összefogás, akkor kb. egy hónap után veszne össze Gyurcsány és mindenki más és jönnének az előrehozott választások. Orbánék meg röhögnének a markukba.

midnight coder 2021.03.10. 18:15:28

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Miért, szerinted ha hatalomra kerülne az ellenzék, ki lenne a fõnök?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.03.10. 18:24:39

Csak nem tudom miért van a poszt végén az a Fidel Castrót ábrázoló rajz?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.03.10. 18:26:10

Inkább jöjjön Dobrev!
Az mégse Gyurcsány!

midnight coder 2021.03.10. 18:27:24

@morph on deer: "De ha már itt tartunk: akkor nem parancsuralmi rendszer működött, és távolról sem az volt a helyzet, hogy Gyurcsány a mindenható, és mindenki úgy ugrál, ahogy ő akarja, koránt sem. "

Pontosabban nem tudott úgy mûködni. De korábban Horn idején pont úgy az történt az MSZP-ben amit Horn akart, mint a FIDESZ-ben amit Orbán, vagy a DK-ban amit a Fletó, vagy a kisgizdáknál amit a Torgyán amíg még élt szegény, vagy a MIËP-ben amit a Csurka. Horn valószínûleg beleütközött pont azokba a falakba mint Fletó, csak õ simán átlépett rajta, mert az volt aki, és azt tudta amit. Fletó viszont kisfiú volt ehhez az MSZP-nél, viszont ezt nem mérte fel amikor ebbe a játékba kezdett.

"Vele nem az őszödi beszéd volt a probléma, sőt, pont az volt az egyik legjobb amit tett!"
Ezzel nem vitatkozom, elvégre tényleg kinyírta vele az SZDSZ-t és az MSZP-t is.

"Csak túl későn, és akkor sem beszélni kellett volna, hanem szétcsapni a tunya naplopók között, és elhajtani a sunyiskodókat, már jóval korábban. "
Csak ehhez nem volt meg a hatalma már az elején sem. Másrészt azért ne tegyünk úgy, mintha ez az egész Patyomkin-falu nem az õ ötlete lett volna. És mivel az elvtársaknak ez pont jól jött, elvégre plusz 4 év, így akkor nem ütközött ellenállásba, sõt.

De a hazudtunk éjjel és nappalban vastagon benne volt õ is. Nem beszélve a trükkök százairól amirõl az elvtársaknak nem kellett tudniuk. És persze a ballib média is ügyesen reagálta ezt le, lásd öszödi Igazságbeszéd, illetve ezzel egybekötve hogy a miniszterelnök úr nem az MSZP-re és az SZDSZ-re gondolt, hanem az összes elõzõ pártra. Fletó meg egyetértõen bólogatott hozzá. A beszédben meg feketén-fehéren benne van, hogy de.

Szóval, gáz volt ott maga a beszéd is, de leginkább az amit mondott, és az hogy ez kivételesen igaz volt.

midnight coder 2021.03.10. 18:29:30

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: "És ki tehet róla? "

Mármint arról, hogy ki lenne a fõnök? Egyrészt Fletó aki ugyan Orbánnál is jóval butább, de még mindig okosabb, és fõleg jobb intrikus mint bárki más az ellenzékben, másrészt a kontraszelektált ellenzék.

midnight coder 2021.03.10. 18:30:08

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: "Az mégse Gyurcsány! ". Nem. Az Gyurcsányné.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.03.10. 18:41:09

@midnight coder: Deeeee a fideeeeesz, az semmiről sem teheeeet!
Mer azok úgy jók ahogy vannak!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.03.10. 18:43:19

@midnight coder: Dobrev Kláraként indult és választották meg!
Átlaghülyefidesznyiknek meg pártsajtónak, párthíradónak gyurcsányné!

midnight coder 2021.03.10. 18:59:04

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Persze, mindenki elhiszi hogy független a férjétõl. Legalábbis az óvodában.

midnight coder 2021.03.10. 19:00:23

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Orbánék sok mindenrõl tehetnek, de errõl az egyrõl speciel pont nem. Ahogy az MSZP/SZDSZ sem tehetett anno arról, hogy Orbán volt az ellenzéke.

eßemfaßom meg áll 2021.03.10. 19:02:44

@Boar.: "De az iparszerűen űzött választási csalás és a fideszes szabályok ellen ez kevés volt."

Ismét egy bizonyítványmagyarázat.

eßemfaßom meg áll 2021.03.10. 19:04:20

@morph on deer: A valóságot a magyarázkodással nem lehet átírni. Csak a saját renomédat rombolod ha folytatod. Mondjuk sokat nem tudsz rontani rajta, szóval érthető, hogy minden szarba belekapszkodsz.

eßemfaßom meg áll 2021.03.10. 19:06:33

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Remélem ezt te is hangosan röhögve írtad le, mert ha komolyan, rezzenéstelen arccal...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.03.10. 19:26:25

@midnight coder: ha akarod érted ha akarod elbeszélünk egymás mellett.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.03.10. 19:28:40

@midnight coder: de gyurcsánynézni csak az átlaghülyefidesznyikeknek szóló pártmédia szokott.
Mint az: alkalmatlan Karácsonyozás.

morph on deer 2021.03.10. 19:41:27

@midnight coder:
“ Fletó viszont kisfiú volt ehhez az MSZP-nél, viszont ezt nem mérte fel amikor ebbe a játékba kezdett.”

Ez valószínűleg így van, ahogy mondod.
Egyébként már Meggyesi sem uralta a pártot, hanem ez már gyakorlatilag fordítva működött, ezért is tudtak sakkozni vele tetszés szerint, ahogy emlékszem. Ugyanezt várták el Gyurcsánytól is, csak ez egy idő után nem ment, mint tudjuk.
Régi, szép idők, ja.

morph on deer 2021.03.10. 19:48:00

@eßemfaßom meg áll:
“ Csak a saját renomédat rombolod”

Nem akarlak megzavarni, de te tényleg azt hiszed, hogy engem érdekel, hogy ki mit gondol rólam?
Csak mert nem.
Egy cseppet sem.
Nem hiszem, hogy emlékszel olyan esetre, mikor nekikezdtem qrvaanyázni, mert valaki beszólt, ugye?
Hát ez van. :)
Amúgy kösz a törődést!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.03.10. 20:16:39

@eßemfaßom meg áll: Hát igen. Akik tíz éve folyamatosan védik a védhetetlent azoknak már renoméjuk sincs.

kvadrillio 2021.03.10. 20:37:17

21. SZÁZAD. GENOCÍDIUMA.

Vészhelyzetben ezek szomorú, de elkerülhetetlen jelenségek. A Magyar Orvosi Kamara még tavaly tavasszal tett közzé eljárásrendet arra az esetre, ha a járvány miatt túltelítődnének a kórházak. Ennek alapja, hogy ha olyan súlyos a helyzet, hogy választani kell élet és élet közt, azt kell előnyben részesíteni, akinek magasabbak a túlélési esélyei.

Forrásunk szerint ezt senki sem használja, pedig tisztább viszonyokat teremtene, ha leírnák, hogy kit, milyen alapon nem vettek fel az intenzívre.

„Mindenki belenyugszik ebbe a mutyiba, pedig beismerhetnénk, hogy ez van, ennyi a kapacitás. Ne hazudjunk már önmagunknak.”Nehezíti a helyzetet, hogy ha valakinek infúzióra vagy vénás gyógyszerezésre van szüksége, kénytelenek bent tartani a kórházban, mert erre még az idősotthonokban sincsenek felkészülve. „Ha lenne szakápoló ezekben az intézményekben, legalább vissza tudnánk küldeni az ott lakókat, akiknek már nincs szükségük kórházi ellátásra. Ez is hatalmas terhet levenne rólunk” - mondta.

Szerinte gyakori jelenség az is, hogy egy 80 éves idős covidos úgy kerül be a kórházba, hogy az állapota alapján otthon is maradhatna. Csakhogy az őt ápoló, 60 éves gyereke már szintén kórházban van, súlyos állapotban, így nincs aki ellássa.
Orvosok a Szent János Kórház intenzív osztályán decemberbenFotó: Balogh Zoltán/MTI/MTVA

Egy fővárosi kórházban dolgozó orvos is arról számolt be, hogy a legsúlyosabb állapotban levő idősek már nem kerülnek intenzív osztályra, mert azt megtöltik a fiatalabbak. Tavaly tavasszal még 80-90 évesek voltak a legrosszabb állapotban, a második hullámban 50-60 évesek, most még fiatalabbak, 30-50 évesek.

Egyelőre nehéz erre egyértelmű magyarázatot találni, de valószínűleg közrejátszik, hogy az idősek közül sokan átestek a betegségen, vagy megkapták az oltást, és amúgy is a fiatalabbak létesítenek több kontaktot.

A brit variáns esetében - ami Merkely szerint a budapesti fertőzések 80-90 százalékát okozza - felmerült, hogy nemcsak gyorsabban terjed, de súlyosabb megbetegedést is okoz. (Az európai járványügyi központ sem a dél-afrikai, sem a brazil mutációnál nem tüntette fel ezt a kockázatot, csakis a britnél.)

Az előbb idézett orvos úgy tapasztalja, sokkal súlyosabb állapotban vannak a kórházba kerülő betegek, jóval kiterjedettebb a tüdőgyulladás mértéke. Korábban a bekerülő beteg CT-jén az látszott, hogy a tüdő alsó részét támadta meg a vírus, most már a tüdő 40-50 százaléka érinti a gyulladás a kórházba kerülőknél, és gyorsan romlik az állapotuk.

Egy másik, szintén budapesti intenzíves orvos is azzal kezdte, hogy sokkal fiatalabbak a náluk lévő betegek. Egy éve a 90 évesek voltak a legsúlyosabb állapotban, nyáron az 50-60 évesek, most 25-45 évesek szorulnak intenzíves ellátásra. Ők is rangsorolnak, a fiatalabbak kerülnek intenzívre.

..NAEGA CSILLAGHÁBORÚ..., CIRKÁLÓRAKÉTÁK...,PRECÍZIÓS DRÓNHADSEREGEK......, ÉS A PICIKE VÍRUS....AMELYTŐL ÚGY DÖGLENEK AZ EMBEREK ORVOSI-KORMÁNYI SEGÍTSÉGGEL, MINT A LEGYEK,,,...........22.SZÁZAD MERRE VAGY ?????......

kvadrillio 2021.03.10. 20:39:48

...JAHHH... hogy a budapest-london járatok vígan cikáznak oda-vissza és szállítják a brit mutánsokat ?????..HÁÁÁÁÁÁ..MERAZORSZÁGNAK MŰKÖDNIE KÖLLL !!!

kvadrillio 2021.03.10. 21:04:27

szaaaaalll...az öregeket, 70-80 éveseket hagyják megdögleni ! olasz-módra ! NEKIK NINCS ÉLETHEZ VALÓ JOG ! REMÉLEM AZ ÖSSZES HOLOTÚLÉLÓ IS MEGDÖGLIK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kvadrillio 2021.03.10. 21:07:42

ANE,ÉÉÉÉRTEM ! MIÉRT NEM SZÁLLÍTJÁK AZ ÖREGEKET ÁT MAGÁNKLINIKÁKRA INTENZÍV ÁGYAKRA ? HÁTHA MEG TUDNÁK FIZETNI A KEZELÉST OTT ŐK IS ! MAGÁNKLINIKÁKON IS OPERÁLNAK, VAN INTENZÍV KEZELÉS, LÉLEGEZTETÉS...STB.....MIÉRTIS KELL KILÖKNI AZ ÉLETBŐL AZ IDŐSEKET ???! MER....CSAK ?!!!

élhetetlen 2021.03.10. 22:14:46

@ez is egy vélemény: Vedd már észre a tényeket. Ezt a bogbejegyzést egy ember írta, a saját véleménye alapján, nem a ballib oldal. Eljut ez az agyadig? Megbotránkozol, hogy általánosít, miközben te is azt teszed?

élhetetlen 2021.03.10. 23:31:42

@Serény Vélemény: „Az még hagyján, hogy oxigént (helyesebben levegőt) lélegez be, de az általa kilélegzett levegőben több a - ó szörnyűség! - széndioxid, mint a belélegzett levegőben. Ez már önmagában ok a gyűlöletre bizonyos iq- és agysejthiányos emberek részéről...”. És aki ilyet le tud írni, annak az iq-járol, vagy az agysejthiányos állapotáról mi legyen a véleményem? Lehet saját? Semjénnel nem az a baj, hogy lélegzik. Ha beérné ennyivel, nem utálná senki.
@Boar: Kitettél magadért ezzel a szöveggel, nem tudom, ki értékeli. Nem megy normálisabban? Van baráti család, akik kormánypártiak, de teljesen normálisak, és vadásznak. Van egy gyönyörű magyar vizslájuk, befizetnek valahová, aztán fizetnek, hogy hányat lőhetnek, és, ha elhozzák a lelőtt fácánt, azért is fizetnek. Ez egészen más, mint az, hogy Semjén elmegy valaki pénzén északra, kilő egy háziállatot, és helikopteren elszállítja a lopott árut. És ez kapott nyilvánosságot, nem az általam ismert család. És Semjénről, és a társaságáról, meg a világkiállításra kapott pénzéről, amíg a tények talaján marad, mindenki azt ír a blogjába, amit akar. És Semjén sokat árt a tisztességes vadászok hírnevének.
@midnight coder: Neked tényleg ez határozza meg a világképed, hogy Gyurcsány azt mondta, hogy hazudtak éjjel, nappal, Orbán meg azt, hogy ő sohasem hazudott? Ez olyan, mint a nem kell IMF hitel. mert akkor tudjuk, kinek tartozunk, milyen feltételekkel, sokkal jobb a deviza kötvény kibocsátás, amikor nem tudjuk, hogy kinek tartozunk, és a letelepedési kötvény is jó üzlet volt… valakiknek.
Na, ennyi elég.

Az apokalipszis lovasa 2021.03.10. 23:41:14

@élhetetlen: "okkal jobb a deviza kötvény kibocsátás, amikor nem tudjuk, hogy kinek tartozunk"

de durva, és akkor hogy fizetnek?

élhetetlen 2021.03.11. 01:28:49

@Az apokalipszis lovasa: Annak fizetnek, akinek a birtokában van a kötvény, és kéri. Mit kell tudni az állampapírokról? (origo.hu) .„A Magyar Államkötvényt devizabelföldi természetes és jogi személyek, jogi személyiség nélküli szervezetek vásárolhatják meg. E körben az államkötvény a futamidő alatt szabadon átruházható. Devizakülföldiek a hatályos devizajogszabályok alapján, az abban meghatározott feltételek szerint, az államkötvényt teljes futamideje alatt megvásárolhatják és értékesíthetik.”, tehát nem tudod, éppen kié. Késő van, nem bogarászom ki a deviza kötvényeket, de az miért ne lenne forgalmazható? A letelepedési kötvény két esélyes, már a bejövő pénzt is durván megvámolták a kijelölt forgalmazó cégek, és nem vettem részt benne, tehát nem tudom, vagy megkapták a vevők a kötvényt, vagy ülnek rajta, és vagy a vevő kéri vissza az összeget kamatostól, vagy a közvetítő cég, és újra megvámolja. Az ország mindenképpen veszített rajta.

De nagyot tud lökni az úr az ajtón 2021.03.11. 04:35:54

@eßemfaßom meg áll: neki? dehogy :D @morph on deer: egy dékás barom. ez még hagyján, de több alkalommal is hülyét csináltak belőle a dékás gyűléseken, több alkalommal is lebukott, h hazudott az indexes blogokon (a tartótisztje hamis információkkal látja el, amit utána visszaböfög itt), több alkalommal lett is itt már földbe döngölve, de olyankor tagad és még saját maga is elhiszi, h nem írt egy órával azelőtt hazugságot.

Denise Hogyisdugják 2021.03.11. 06:37:36

a posztoló nagyon ostoba. a vadászok egy része eleve nem is orbánista, az általam ismertek java része pedig eleve 100-200 hektáros kisgazdálkodó. a luxusterepjáró egy pickup, mellyel vetőmagot, műtrágyát és üzemanyagot visz ki a földön dolgozó gépéhez. a peniszméretet illetően viszont fogalmam nincs, biztos sokuk előtt térdelt már, ha ennyire tudja.

midnight coder 2021.03.11. 07:08:56

@élhetetlen: Nem. Az én világképemet az határozza meg Fletóval kapcsolatban, hogy nyílt színen beismerte hogy a választásokat a választók tömegének az átvágásával nyerték meg (a kampányuk két pillére az volt, hogy egyrészt jó állapotban van az ország, másrészt nekik van pontosan elõre lefektetett tervük, míg Orbánéknak nincs), ráadásul a nagy jólét illúzióját az ország gazdaságának hosszú távú beáldozásával oldották meg. És amikor ez kiderült, Fletónak esze ágában sem volt lemondani, ahogy azt bármilyen demokratikus európai országban vagy akár az USA-ban tette volna a miniszterelnök / elnök, illetve a mögötte álló kormány. És ez volt az a pont, amikor Fletó igen-igen messze kitette a mércét az illiberalizmus terén, sokkal többet tolt a határokon ez irányba mint utána Orbán. És ezek után pártot alapít Demokratikus koalíció néven. Ami ma az ellenzék legerõsebb pártja, ergo ha Orbánék buknak, ismét õ lesz a fõnök. Ez az, ami ez ügyben a világképem meghatározza.

Jehovah’s Witnesses 2021.03.11. 07:22:05

@nagyfeszültség: "Láthatóan tökéletesen betalélt ez a poszt."

Hát igen! Semlyén ugyebár vadászik és erre nagyon jó politikai betalálás azt írni, hogy a vadász alkoholista, munkásőr és kicsi a pénisze! :D
És még ti csodákoztoök, hogy 2010 óta szopjátok a faszt! A hülyéknek ez a sorsuk!

midnight coder 2021.03.11. 07:26:15

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Én úgy gondolom, hogy Dobrev Klára (akinek a nagypapára való tekintettel szerintem már eleve nem illenék idehaza nagyon közéleti szerepet vállalnia) leginkább azért politizál, mert kell egy olyan arc is a DK élére aki nem Gyurcsány de valamennyire mégis az. Másrészt erõsen kétlem, hogy csinálna bármit a férje akarata ellenében. Ahogy más sem nagyon a DK-ban, de jó eséllyel kb. õ lenne ebben az utolsó. Az pedig, hogy az ellenzék olyan állapotban van amilyenben, semmiképp nem írható Orbánék számlájára. Nem õk szalámizták fel a "bal" oldalt, hanem már eleve fel volt, csak míg Horn élt, addig volt valaki aki egyben tartotta. Fletó is megpróbálta ezt, csak õ erre alkalmatlan. És arról sem Orbán tehet, hogy ebben a bolhacirkuszban Fletó a legkövérebb bolha, nem Orbánék alatt lett az. Az nem kizárt, hogy az ellenzék gyõz a következõ ciklusban. De kormányozni ez a csapat Fletóval az élen egy hónapig sem fog.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2021.03.11. 07:28:47

.aty baszta topik. amugy egy fos hulye iras. maszturbaljatok matyival ugyesen.

konrada 2021.03.11. 07:44:19

@morph on deer: "Hát nem.
Aztán ha az illető a magyar nyelvben eljut odáig is, hogy van fogalma az igeragozásról, meg az egyes- és többes számról, akkor nem ír ilyen hülyeséget. "

...Aham. Szóval hiába mondta azt, hogy "hazudtunk", az nem vonatkozik rá.
Elég alternatív magyarázat. Valószínű abból az önnyugtatátásodból származik, amikor a kinézett csaj mással dugott, de te a haveroknak úgy mesélted, hogy egy jót szeretkeztünk!;))

nincs1agy 2021.03.11. 08:22:15

Szakdolgozat tolvaj..Megvan már Ferenc szakdogája?:) Hálistenek mű bírálata megvan.. Hány ponton is egyezik az egykori sógor dolgozatával?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.03.11. 08:48:05

@nincs1agy:

A szakdolgozat becsúszott a Zorbán svájci bankszámláját igazoló okmányok közé, az pedig elveszett költözéskor.

szvsz 2021.03.11. 09:13:41

Ebből a fegyverfóbiás okádékhalomból ezen röhögtem a legnagyobbat: "fegyverhasználatra kiképzett".

midnight coder 2021.03.11. 09:24:31

@matyas.kiraly_1: Matyika, tudod minden ember tévedhet. Az értelmesebbje ilyenkor ezt belátja és elnézést kér.
De ilyet tõled senki nem vár el. A te esetedben már az is óriási fejlõdés lenne, ha nem fosnád tele a blogokat az agyhalott scripteddel.

midnight coder 2021.03.11. 09:43:16

@matyas.kiraly_1: Amúgy egyébként az sem semmi, ha valaki majd egy évre visszamenõleg vissza tudja keresni, hogy valaki valamiben igazat adott neki a blog.hu-n. Gyanítom, IRL annyira nem nagyon fordul veled ez elõ, hogy ilyen fontos neked ez a dolog.

Gato666 2021.03.11. 13:27:49

Beteg aki ezt írta...

Gato666 2021.03.11. 13:29:14

@matyas.kiraly_1: miért, nem szánalmas az írás?

kvadrillio 2021.03.11. 13:47:12

ANNYIRA JÓ, H ORBÁN VETT 17.000 LÉLEGEZTETŐ GÉPET ! BASSZAMEG !BASSZAMEG !Dönteni kell több magyar kórházban, hogy kit engednek intenzívre Írta: Gábor Ács • A legfrissebb fejlemények: 11/03/2021 - 13:00 Az első magyarországi Covid-részlegek egyike (illusztráció) - Szerzői jogok Balogh Zoltán/2020/MTI Aa Aa Dönteni kell több magyar kórházban, hogy kit engednek intenzív osztályra a koronavírusos betegek közül, több intézmény Covid-intenzív részlege megtelt. Az ezret közelíti a lélegeztetőgéppel életben tartott páciensek száma, és több mint 8 ezer koronavírusos beteget ápolnak jelenleg kórházban.A második világháború óta nem kellett egyszerre több kórházban dönteniük a magyar orvosoknak, hogy kinek az életét mentsék meg. A modern orvoslás általános gyakorlata az, hogyha dönteni kell az ellátás sorrendjéről, azt az embert veszik előre, akinek nagyobb a túlélési esélye.A mentők sem bírják a hirtelen növekvő esetszámotAz ellátás nehézségeit már a mentő hívásakor megtapasztalják a betegek és hozzátartozóik. Csütörtökön az Euronews egy fiatal zalai nőt, egy háromgyerekes anyát ért el, akinek a férje a napokban lett rosszul:„46 éves a férjem, jókedélyű, életerős, dolgozó férfi. Hirtelen gyengült le, szinte egyik napról a másikra. Amikor már annyira fáradékony lett, hogy napközben sem tudtam felébreszteni, mentőt hívtam. Mondta az ügyeletes, hogy olyan sok a covidos eset, hogy órákon át nem tudnak mentőt küldeni, hiába súlyos a férjem állapota. Ekkor már csak sírni tudtam.”A mezőgazdasági termelőként dolgozó férfin végül kollégái segítettek. Befektették abba a furgonba, amivel a terményeket szokták szállítani, és bevitték a kórházba. Felesége most a kórházi ellátás miatt aggódik:„Amióta bevitték Jancsit, nincs se éjjelem, se nappalom. Csak arra tudok gondolni, hogy ha egyszerre ilyen sok ember kerül kórházba, lesz-e odabenn, aki ellássa. Három gyerekkel várom haza, nagyon szeretem. Betelefonáltam a munkahelyemre, hogy hiába engedtek home office-ban dolgozni, képtelen vagyok figyelni a munkámra. Csak a férjemre gondolok.”Egyre fiatalabbak kerülnek intenzívreA nyugat-magyarországi család esete nem egyedi, sokan aggódnak fiatal szeretteikért. Több orvos nyilatkozott úgy a hazai sajtóban a napokban, hogy egyre fiatalabbak az intenzív ellátásra szoruló, súlyos betegek.A hatvani kórház sajtóreferense, Zelnik Krisztina a heol.hu-nak megerősítette, hogy a harmadik hullámban inkább a 40-50 éves korosztályból kezelnek Covid-betegeket, akik közül egyre több az intenzív terápiát, illetve lélegeztetést igénylő ember.„Az Albert Schweitzer Kórház COVID-19 igazolt fertőzött és fertőzésgyanús kapacitásai az elmúlt hét folyamán megteltek” – nyilatkozta Zelnik Krisztina.Megtelő részlegekTöbb intézményben megteltek a már eddig is túlterhelt intenzív osztályok, soha nem volt egyszerre ennyi covidos beteg a magyar kórházakban.Ilyen hírek érkeztek a napokban a Dél-pesti Centrumkórházból és a kiskunhalasi kórházból is. A tatai önkormányzat Facebook-oldalán jelentette be, hogy az Árpád-házi Szent Erzsébet Szakkórház és Rendelőintézet szakorvosait két hétre a Tatabányai Szent Borbála Kórházba vezényelték át.Polgármesterek információ nélkülAz Euronews által csütörtökön megkérdezett polgármesterek egybehangzóan állítják, hogy nem kapnak információt arról, hogy településükön és környékén milyen a Covid-ellátás leterheltsége.Gödöllő polgármestere, Gémesi György telefonon annyit árult el, hogy amit tud, azt kórházakban dolgozó ismerősöktől hallotta, ezeket az információkat viszont az egészségügyi dolgozók titoktartási kötelezettsége miatt nem oszthatja meg a nyilvánossággal.Baján a polgármester kabinetfőnöke, Traszer Vivien válaszolt az Euronews hívására. Elmondta, hogy a súlyos koronavírusos betegeket eddig is a kiskunhalasi kórházba szállították a városból, ezért az itt élők körében aggodalmat keltett a hír, miszerint a kiskunhalasi kórház Covid-részlege az egyik az országban, ami megtelt."Te még akkor is bemennél dolgozni..."Sikerült elérnünk egy ott dolgozó nővért, aki már a beszélgetés elején hangsúlyozta, hogy az új szerződés olyan szigorú titoktartási rendelkezéseket tartalmaz, hogy név nélkül sem mer beszélni a kórházi ellátás helyzetéről. Annyit elárult, hogy már nagyon kimerültek, de kitartanak:„Te olyan hülye vagy, hogy akkor is bemennél dolgozni, ha belépőjegyet kéne fizetned a kórház kapujában! Ezt mondta a férjem, amikor aláírtam az új szerződést. Tudja az egész család, hogy annyira szeretem a munkámat, hogy még ezekben a kemény időkben is vállalom, rosszabb feltételek mellett.”Napi 12 óra teljes védőfelszerelésbenA nővér arra kéri az embereket, hogy gondoljanak bele, milyen nehezek a mindennapjaik azoknak az egészségügyi dolgozóknak, akik a Covid-osztályokon nap mint nap 12 órát dolgoznak, teljes védőfelszerelésben úgy, hogy tudják, sokak életét nem lehet megmenteni.

kvadrillio 2021.03.11. 13:49:30

„Ez komoly stressz, érzelmileg nehezen dolgozzák fel a mindennapos traumát az orvosok és a nővérek. Erre rakódik rá az új munkaszerződés jelentette szigor. Nekünk sem jó a titoktartás, jó lenne, ha adhatnánk információt. Feszültebbé teszi a betegekkel és a hozzátartozókkal való viszonyt is, hogy az átlagemberekhez nem jutnak el a valós idejű információk a titoktartás miatt. De azt képzeljék el, hogy még a kórházakon belül sem szabad elárulni semmit az ellátásról, a részlegek nem tudják, hogy pontosan mi történik a másik osztályon, erről sem szabad beszélnünk. Legalábbis nálunk ez a szabály.”
Félnek kórházba menni

Az információ hiánya és a Covid-részlegek túlterheltségéről szóló hírek hatására akadnak olyan koronavírusos betegek, akik nem mernek orvost vagy mentőt hívni, igyekeznek otthon gyógyulni.

„Több mint egy hete, 11 napja vagyunk betegek a férjemmel, mind a ketten elég rosszul vagyunk” – mondta csütörtökön az Euronews-nak egy péceli asszony telefonon.

„Az első hét-nyolc nap volt a legnehezebb, többször a határán voltunk, hogy orvost hívjunk, de attól féltünk, hogy esetleg akaratunk ellenére mentőt hív. A kórházat mindenképp el akartuk kerülni. Az utóbbi néhány nap már jobb, csökkent a lázunk.”

Hasonlóan döntött egy budapesti egyedül élő, idős hölgy, aki szintén nem mer mentőt hívni, pedig nincs jól. A vízivárosi asszony biztos benne, hogy koronavírusos:

„Nagyon félelmetes ez a betegség, még ilyeneket soha nem éreztem, mint ezekben a napokban. Szerencsére a házban vannak lakók, akik megígérték, hogy vásárolnak nekem is, de hiába hoznak ételt, nem kívánok semmit. Amíg kibírom, nem akarok kórházba menni, bízom benne, hogy meggyógyulok itthon.”

NAZDMEGORBÁN !!! AZ VAN ITT IS MINT OLASZBAN VOLT ! FOLYOSÓI AGONIZÁLÁSOK, MAGÁRAHAGYOTT HALDPOKLÓK.....

BASSZAMEG A KURVAISTENEDET A JÓ KURVAISTENED !!!!!!!!!!!!!!!!!

nincs1agy 2021.03.11. 13:53:38

@MAXVAL birсaman közíró: De a főiskolán maradt példány is eltűnt..Különös..Mindenesetre a Balaton-felvidék borászata ma is eléggé foglalkoztatja Ferencet, és persze más borászatok is..:D

kvadrillio 2021.03.11. 13:54:15

@kvadrillio: A PÁPA IS MENNNYEN A BÜDÖS PIC SÁBA MEG AZ EUKALIPTUSZOS KONFERENCIÁJUK IS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EMBEREK HALDOKOLNAK SIKÍTOZVA, FULDOKOLVA, MAGUKRA HAGYVA ! MILYEN 21. SZÁZAD EZ ????? MILYEN TÁRSADALMI RENDSZAR EZ ??? MILYEN TÁRSADALMI STRUKTURHA EZ ??? MILYEN KASZT-RENDSZAR EZ ??? MILYEN 1 %------99 %---RENDSZAR EZ ???! MIT KREÁLT ENNEK A FÖLDI NÉPNEK A JELENLEGI FASZ VILÁG-ELIT ?????

phls 2021.03.11. 13:59:19

@matyas.kiraly_1: büdös brendel mátyás, ne húzd ki a gyufát, különben a beledet húzzák ki, istenuccse.

midnight coder 2021.03.11. 14:09:09

@kvadrillio: Mondjuk a pápával kapcsolatban nem nagyok különbözik a véleményem, de nem hiszem hogy mondjuk szívesbben lettél volna spanyolnáthás az I. világháború után, vagy leprás, kolerás, pestises a középkorban vagy az ókorban. Akkortájt nem volt kérdés, hogy ki kapjon lélegeztetõgépet, mert nem volt.

pofádlapos 2021.03.11. 16:51:02

@matyas.kiraly_1: Ez a birkag*cci "közíró" f@szkalap egy ritka példája a degenerált, eloltani való genetikai selejteknek. Egy igaz fideszbuzeráns f@szszopó.

eßemfaßom meg áll 2021.03.11. 17:04:20

És ez a szar 2 napja cimlapos. Kit szopott le a szerző az indexnél?

midnight coder 2021.03.11. 17:09:16

@eßemfaßom meg áll: Látszik, hogy Orbánék megszerezték az Indexet. Ezzel járatják le a baloldalt.

Weißkopf 2021.03.11. 17:17:26

@morph on deer: "Semjén soha el nem múló - és mindmáig egyetlen - érdeme Gyurcsány karaktergyilkossága."
Arra gondolsz, amikor Gy. beszélt a parlamentben, és az (akkori) ellenzék minden tagja tüntetőleg kivonult, kivéve a 2 (Fidesz & KDNP) frakcióvezetőt? Mert erre mondta ez a főkeresztény, hogy egyedül ő meg XY (nem tudom már, ki volt a fideszes cimbije) maradt bent "vitézkedni".

Kelly és a szexi dög 2021.03.11. 18:12:33

Csúsztatás és nettó hazugság a poszt, viszont viccesen előadva, nem is rosszul megírva.

30-06 2021.03.11. 18:48:08

@Laptop7712: Ha megszűnne egy évre a vadászat- a Nyugat-Magyarországi Egyetem tanulmánya szerint- 3 éven belül az élelmiszerárak 350-450 %-al emelkednének. Feltételezve azt az optimista helyzetet, hogy a gazdálkodók nem pusztítanák a vadat ( méreggel, árammal, kutyákkal stb) ez lenne helyzet. Persze felmerült a kérdés, hogy ha nem lenne vadász, akkor az aranysakál ( Arany János :Toldi = nádifarkas, népnyelv: toportyánféreg) mikor fog falkában emberre támadni. Egyébként ennyit hülyeséget soha sehol nem olvastam, pedig időnként véletlenül belehallgatok az M-1-be is ( de az nem szándékos)

eßemfaßom meg áll 2021.03.11. 19:23:10

Brendel egyébként Magyarországon rontja a levegőt vagy valami távoli ország biztonságából keresztesvitézkedik?

gombakomba 2021.03.11. 23:09:08

Haaaat a semjenrol jot vagy semmit, szoval inkabb semmit, de hogy tole fuggetlenul te mekkora egy idiota vagy, te joisten.
Es meg irni sem tudsz.

Namir 2021.03.12. 07:07:50

Még a liberális írások között is kivételesen ostoba, gyűlölködő poszt, tele tárgyi tévedéssel.
Látszik, hogy a poszt írója a HBB Vadászat lemezét ismeri és nem a valódi vadászatot és vadászokat.

A vadászok és a gyilkos munkásőrök közötti téves párhuzam meg szimpla aljasság.
Ilyen módon akár a poszt írója és Hitler között is párhuzamot vonhatnánk (de nem tesszük): mindketten aljas dolgokat írtak.

apro_marosan_petergabor 2021.03.12. 07:08:20

A bolsevik-libero csapat ebben erős, a hülyeségben, a vágyvezérelt "újságírás"-ban (ugyan már, mi köze ennek az újságíráshoz). Az összemosásban. Amellett azt sem tudja miről beszél. Mi az a NER - fogalma sincsen róla.
Csak ugat - mint egy betanítatlan vadászkutya, böfög - mint egy egy kérődző szarvas. Hát ennyi köze van ennek a "poszt"-nak a NER-hez és a vadászathoz.
A munkásőrség? Igen, közöttük voltak gyengebb egyedek, akiknek sikerült ezt a szintet hozni.

Andy73 2021.03.12. 10:40:22

De miéééért van ez az iszonyú gagyi cikk három napja az index címlapján, alatta matyika több mint ezer trágár kommentjével? Miközben a legtöbb cikk egy napon belül lekerül onnan?
Nyilván elrettentő példaként, hogy az indexen is láthassuk az ellenzék színvonalát.

solar flare 2021.03.14. 12:12:16

A szerző biztosan leszopott pár vadászt, ha ennyire biztos benne, hogy kicsi a péniszük :-)

solar flare 2021.03.14. 12:15:08

@matyas.kiraly_1: aki nem iszlamofób, az simán hülye...

solar flare 2021.03.14. 12:17:44

@matyas.kiraly_1: Szóval szerinted, ha valaki iszlamofób, az gáz. Ha valaki homofób, az gáz. Az megvan, hogy a muzulmánok gyűlölik a homokosokat? Skizofrén vagy?

solar flare 2021.03.14. 12:25:38

@midnight coder: miért nincs ez a kis buzgár kitiltva? Szétszpemmeli az ismétlődő kommentjeivel a kommentszekciót. Ráadásul minden hozzászólása teljes idiotizmusról tesz tanúbizonyságot. Ez egy skizofrén, pszichopata barom.
süti beállítások módosítása